-
کلاس دکتر پورشیدی
چهارشنبه 25 آبانماه سال 1390 13:22
با سلام خدمت دوستان کتاب سازمانهای استراتژی محور فصلهای کتاب برای ارائه مشخص شد و دوستانی که نبودند کتاب جدیدی برای ارائه معرفی می شود. که ارائه 8 نمره دارد و ارائه ها باید در یک فایل پاورپوینت باید باشد . 3 نمره نیز اضافه بر 20 نمره برای کسانی که استراتژی یک سازمان را تشریح کنند.
-
برای عرض تسلیت
شنبه 21 آبانماه سال 1390 21:44
سرکار خانم واشئی با کمال تأسف باخبر شدیم پدربزرگوارتان دار فانی را وداع گفتند. این مصیبت را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمتان صبر جمیل مسئلت می نماییم. روحش شاد
-
صرفا جهت اطلاع!
سهشنبه 17 آبانماه سال 1390 16:32
جناب آقای دکتر پور رشیدی کتاب " سازمان استراتژی محور" تالبف رابرت اس کاپلان و دیوید پی نورتون ترجمه آقای پرویز بختیاری از انتشارات سازمان مدیریت صنعتی را معرفی کرده اند و تاکید کردند که کتاب برای این هفته تهیه شود. موفق باشید منبع:سایت آزاد
-
معرفی کتاب
پنجشنبه 12 آبانماه سال 1390 16:29
جناب آقای دکتر پور کیانی کتاب " مدیریت استراتژیک نوشته فرد آر دیوید ، ترجمه دکتر پارسائیان و دکتر اعرابی ، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی " را معرفی کرده اند. بقیه اساتید هم کتابی معرفی نکرده اند. موفق و سربلند باشد منبع سایت آزاد.
-
عنوان مقاله: ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین دانش و بهینه سازی
پنجشنبه 12 آبانماه سال 1390 16:27
عنوان مقاله: ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین دانش و بهینه سازی آن در طرح های انرژی چکیده: علیرغم اهمیت زنجیره تامین برای سازمان، درباره ابعاد ناملموس زنجیره های تامین مطالعات کمی انجام شده است و اطلاعات کمی در مورد چرائی متفاوت بودن عملکرد زنجیره های تامین نسبت به یکدیگر وجود دارد. در این مقاله سعی بر آنست تا ضمن بررسی...
-
صرفا جهت اطلاع!
پنجشنبه 5 آبانماه سال 1390 10:17
سلام با توجه به عدم حضور دانشجویان گرامی در کلاس اساتید محترم تهدید و آموزش نیز دستور حذف دانشجویان غایب را اعلام کرد! انشاالله که نظرشان برگردد!
-
پنج استراتژی مهم برای دستیابی به یک برند جهانی موفق
پنجشنبه 21 مهرماه سال 1390 19:23
پنج استراتژی مهم برای دستیابی به یک برند جهانی موفق چکیده: با توجه به روند رو به رشد عبور برندهای تجاری از مرزهای بین المللی از طریق اینترنت ،فعالان بازار ممکن است برای اطمینان از بقای برندهای خود در سطح جهان نیاز به رعایت یک سری استراتژی های خاص را احساس کنند. نقل از سایت Marketingweek ، در ماه آوریل، موسسه تحقیقاتی...
-
مقاله مقدمه ای بر مدیریت زنجیره تامین
پنجشنبه 21 مهرماه سال 1390 19:21
مقاله مقدمه ای بر مدیریت زنجیره تامین جواد فیض آبادی مدیریت زنجیره تامین رویکرد جدیدی است که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم شده است. زنجیره تامین شبکه از مراکز توزیع است که یکی از وظایف آن تبدیل مواد خام به محصولات نهایی و توزیع آنها در میان مشتریان است. مدیریت زنجیره تامین فعالیتها را طوری هماهنگ می کند که...
-
صرفا جهت اطلاع!
شنبه 9 مهرماه سال 1390 22:23
سلام جهت هماهنگی بیشتر پیشنهادمی کنم کلاسها از 21 /7 شروع بشه
-
الگوی جامع تـوانمندسازی منـابع انـسانی
جمعه 1 مهرماه سال 1390 20:17
الگوی جامع تـوانمندسازی منـابع انـسانی چکیده از آنجا که منابع انسانی باارزشترین عامل تولید و مهمترین سرمایه و منبع اصلی مزیت رقابتی و ایجاد کننده قابلیتهای اساسی هر سازمانی به شمار میآید، یکی از مؤثرترین راههای دستیابی به مزیت رقابتی در شرایط فعلی، کارآمد تر کردن کارکنان سازمانها است.آنچه که در راستای توسعه منابع...
-
صرفا جهت اطلاع!
پنجشنبه 31 شهریورماه سال 1390 00:08
کسانیکه 25و26 شهریور انتخاب واحد نموده اند از ساعت 14 شنبه 6/26مجددا انتخاب واحد نمایند. دانشجویانی که در زمان تعیین شده انتخاب واحد ننمایند مرخصی برایشان صادر خواهد شد. دانشجویانی که اصل مدرک پایه وتاییدیه تحصیلی ارائه نداده به اموزش مراجعه نمایند
-
واحدهای ارائه شده ترم جدید
جمعه 25 شهریورماه سال 1390 21:13
نام درس تعداد واحد ساعت کلاس نام استاد برنامه ریزی استراتژیک 2 پنج شنـبه09:30 07:30 جـمــعــه09:30 07:30 دکتر پورکیانی تحلیل از استراتژی های سازمانی موفق و ناموفق 2 پنج شنـبه13:30 11:30 جـمــعــه13:30 11:30 دکتر پور رشیدی مبانی کامپیوتر [ج] 2 مدیریت تحول واجرای برنامه های استراتژیک 3 پنج شنـبه17:30 13:30...
-
زمان ثبت نام ترم جدید اعلام شد
جمعه 25 شهریورماه سال 1390 21:03
زمان ثبت نام ترم جدید زمان شروع 90/6/25 زمان پایان 90/7/3
-
روشهـای محاسبه ریسک بازار
سهشنبه 22 شهریورماه سال 1390 17:21
روشهـای محاسبه ریسک بازار بسیاری از شرکتهـا و موسسات خصوصاً شرکتهـای سرمایه گذاری بخشی از داراییهـای خود را صرف خرید سهام میکنند به همین علت با ریسک تغییر قیمت مواجه میشوند. ریسک قیمت سهام به دو بخش ریسک مربوط به افزایش قیمت و ریسک مربوط به تحقق درآمد هر سهم مربوط میشود. چراکه جمع این دو جزء نرخ بازدهی سهام را...
-
چگونه پیام بازاریابی بسازیم که فروش را افزایش دهد؟
سهشنبه 22 شهریورماه سال 1390 17:16
چگونه پیام بازاریابی بسازیم که فروش را افزایش دهد؟ 1.از آزمایش «خوب که چی؟» استفاده کنید. وقتی متن تبلیغ خود را نوشتید، آنرا بخوانید و ببینید آیا از آزمایش «خوب که چی» سربلند بیرون میآید؟ اگر بعد از خواندن تبلیغ، فکر کردید که مخاطب هدف با جمله «خوب که چی» به آن پاسخ میدهد، آنقدر آنرا بازنویسی کنید تا پاسخ مخاطبان...
-
اصلاحیه
سهشنبه 22 شهریورماه سال 1390 09:59
زمان انتخاب واحد ترم جدید تغییر کرد و برای آگاهی بیشتر با آموزش تماس بگیرید.
-
متن نخستین گفتوگوی دو روبات!
یکشنبه 20 شهریورماه سال 1390 10:53
متن نخستین گفتوگوی دو روبات! نتایج این آزمایش و مکالمه غیر منطقی نشان میدهد روباتها هنوز از ایجاد مکالمه عادی مشابه انسانها فاصله بسیار زیادی دارند. در آغاز این مکالمه همه چیز به خوبی پیش میرود، اما ادعای یکی از روباتها درباره تک شاخ بودن مکالمه را به انحراف میکشاند. کد خبر: ۱۸۹۷۶۱ تاریخ: ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۲...
-
چگونه از نتایج منفی، نتیجه مثبت برداشت کنیم؟
یکشنبه 20 شهریورماه سال 1390 10:40
تفسیر ارزیابی 360 درجه چگونه از نتایج منفی، نتیجه مثبت برداشت کنیم؟ مترجم: رویا مرسلی بر خلاف روشهای قدیمی، ارزیابی 360 درجه شامل اطلاعاتی است که در سطح وسیعی از افراد مانند همکاران، مدیران، گزارشات مستقیم و گاه مشتریان کسب میشود. یکی از ارزشمندترین جنبههای این ابزار این است که نظرات به صورت ناشناس ارائه میشوند...
-
مهارتهای تفکر سیستمی
شنبه 19 شهریورماه سال 1390 16:09
یک متفکر پویا (در مقابل متفکر استاتیک) فردی است که همیشه این نکته که «همه چیز تغییر میکند» در ذهنش وجود دارد و توانایی متغیر دیدن بسیاری از چیزهایی را دارد که بسیاری از انسانها آنها را ثابت میپندارند. به عبارت دیگر تفکر دینامیک، آگاهی مستمر نسبت به تغییر است. چرا تفکر دینامیکی مهم است؟ •همه افراد باید در دنیای...
-
استرس در کارکنان و هزینههای واقعی آن
یکشنبه 13 شهریورماه سال 1390 18:53
استرس در کارکنان و هزینههای واقعی آن استرس در کارکنان و هزینههای واقعی آن اکثر سازمانها به این مساله واقف نیستند که وجود استرس در کارکنان، هر ساله چه هزینهای برای آنان به همراه دارد. با در نظر گرفتن نقش استرس در 60 تا 90 درصد از مشکلات پزشکی، سازمانها دیگر نمیتوانند هزینههای ناشی از مراقبت پزشکی کارکنان را که...
-
گام های موفقیت درتجارت الکترونیک
یکشنبه 13 شهریورماه سال 1390 18:51
گام های موفقیت درتجارت الکترونیک گام های اساسی برای موفقیت درتجارت الکترونیک بجز تحصیلات دانشگاهی و آموزشهای مرتبط با رشته بازرگانی ، مدیریت و دیگر رشته ها ، تحقیق و تجربه در مورد الگوها و ساختارهای طرحهای تجاری به تاجران جوان کمک شایانی خواهد کرد . تخصیص منابع مورد نیاز ، بکارگیری فن آوری های پیشرفته ، استفاده از...
-
چه طرحی «استراتژی» است؟ کدام استراتژی «بد» است؟
چهارشنبه 2 شهریورماه سال 1390 12:14
چه طرحی «استراتژی» است؟ کدام استراتژی «بد» است؟ تبعات استراتژی بد مترجم: آوا کشاورز ریچارد راملت، استاد مدیریت دانشگاه UCLA معتقد است استراتژیهای بد بسیار فراوان است. مدیران ارشدی که بتوانند آنها را تشخیص دهند، میتوانند شانس بیشتری برایایجاد استراتژیهای درست و مناسب داشته باشند. لرد هوراتیو نلسون، فرمانده ناوگان...
-
تئوری گروه هسته مرکزی (گروه محوری)
شنبه 29 مردادماه سال 1390 11:31
(Theory of the core (core group تئوری گروه هسته مرکزی (گروه محوری) پروین ابراهیمی مقدمه: در اوایل دهه 1980، یکی از بخش های شرکت نفت اکسان ، مجمعی از کارمندان و کارگران برگزار نمود تا "ارزشهای اصلی" جدید خود را اعلام نماید. عبارت ساده و صریحی درصدر این فهرست قرار داشت: "مشتری بیشترین اهمیت را دارد و مقدم...
-
هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی
پنجشنبه 27 مردادماه سال 1390 16:40
هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی BUSINESS INTELLEGENCE امین گلستانی در این نوشتار آثار مثبتی که هوش تجاری (BI=BUSINESS INTELLEGENCE) بر تصمیمات عمده و کلان سازمانی دارد اشاره شده است و به عمده موارد قابل توجه در معماری هوش تجاری و مزایای آن به همراه نحوه برخورد و نوع پیاده سازی آن پرداخته شده است، هوش تجاری نه به...
-
تئوری مدیریت از دیدگاه امام علی (ع)
پنجشنبه 27 مردادماه سال 1390 16:39
Management theory from the viewpoint of Imam Ali (AS تئوری مدیریت از دیدگاه امام علی (ع) منابع مقاله: فصلنامه ندای صادق، شماره 20، عظیم زاده اردبیلی، فائزه؛ چکیده: با توجه به اهمیت و جایگاه مدیریت در نظامها و سازمانهای بین المللی و ترویج مدیریت نوین بر آن شدیم تا با تبیین دیدگاههای ارزشمند امام علی علیه السلام به...
-
شناخت نیاز مشتریان؛ اولین قدم مشتری مداری
پنجشنبه 27 مردادماه سال 1390 16:27
شناخت نیاز مشتریان؛ اولین قدم مشتری مداری Understanding customers' needs; first customer orientation محمدچهرقانی * چکیده سازمانها برای تضمین بقا و حفظ منافع خود، همواره در پی تداوم مراجعات مشتریان و افزایش تعداد آنها هستند. تکرار مراجعات افراد به یک سازمان در قالب مشتری، بیانگر افزایش درآمد سازمان است و این امر با...
-
چهار سیستم مدیریت لیکرت
سهشنبه 25 مردادماه سال 1390 12:40
چهار سیستم مدیریت لیکرت رنسیس لیکرت در طبقه بندی سبکهای اصلی وظیفه مداری و کار مند مداری مدل چهار سطحی اثر بخشی مدیریت را ارائه نموده است . این چهار سیستم حاصل مطالعات گروه میشیگان می باشد . چهار سیستم مدیریت لیکرت رنسیس لیکرت در طبقه بندی سبکهای اصلی وظیفه مداری و کار مند مداری مدل چهار سطحی اثر بخشی مدیریت را ارائه...
-
کاربرد شبیه سازی در مهندسی مجدد فرایند
دوشنبه 24 مردادماه سال 1390 22:01
کاربرد شبیه سازی در مهندسی مجدد فرایند نویسنده:مجید اسماعیلیان مقدمه در دنیای امروز تغییر، تحول و پویایی از اصول پایه است و مدیران باید دائماً در جستجوی راههایی برای بهبود بخش مربوط به خود در سازمان باشند. در این راه، ابزارهای گوناگونی برای بهبود فرایند مورداستفاده قرار می گیرد که یکی از این ابزارها مهندسی مجدد...
-
نقش مدلهای ذهنی در فرایند تغییر سازمانی
دوشنبه 24 مردادماه سال 1390 21:56
نقش مدلهای ذهنی در فرایند تغییر سازمانی عنوان مقاله : نقش مدلهای ذهنی در فرایند تغییر سازمانی (مطالعه موردی یکی از شرکتهای تولیدکننده کاغذ تیشو در ایران) نویسنده : علیرضا مقدم (کارشناس گروه توسعه منابع انسانی) چکیده در این مطالعه به بررسی نقش مدلهای ذهنی مدیران در فرایند تغییر سازمانی پرداخته میشود. عوامل مختلفی...
-
علل بروز بی تفاوتی در کارکنان و روشهای مقابله
شنبه 22 مردادماه سال 1390 21:47
علل بروز بی تفاوتی در کارکنان و روشهای مقابله Causes and ways to counter apathy in staff بررسی بعضی از علل بی تفاوتی (indifference) و چرایی آنها در سازمانهای ایرانی و روشهای پیش گیری قبل از شروع بکار هر مجموعه اقتصادی، اداری و خدماتی و کنترل آن در سازمانهای موجود و بطور کلی پژوهش در یکی از مهمترین عوامل عدم پیش رفت...