ذات هنرمند و باهوش ما ایرانی ها، در همه امور زندگی خط مشی ها را تعیین می کند. همه ما تحت تاثیر این ارثیه بزرگانمان هر وقت که می خواهیم کسب و کار جدید راه بیاندازیم، طرح های تولیدی ، ابتکاری و اشتغال زا را آغاز می کنیم. متاسفانه اکثر فعالیت های اینگونه که ما ایرانیان آغاز می کنیم به ورشکستگی منجر می شود دلایل این پدیده هم از قبل مشخص و قابل پیش بینی است:دلایل ورشکستگی !
یکی از مسایل مهمی که فروشنده را به موفقیت میرساند، این است که بتواند فروش را در ذهن مشتری خاطرهانگیز و به یاد ماندنی کند. براین اساس، چگونگی نوع برخورد و صحبت با مشتریان و فنون شروع و خاتمه مذاکره، بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه پنج نکته کلیدی برای پایدارتر کردن تاثیر صحبتهایتان در ذهن مشتری ذکر میشود که به کارگیری آن برای انجام یک «فروش به یادماندنی» ضروری است.
ادامه مطلب ...برگرفته از وبلاگ آقای دکتر درگی آنچه در پی آمده است، گزیدهای است از اصلیترین سخنان فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی نوین که بعدازظهر روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۰ درارمنستان سخنرانی کرد:سخنرانی فیلیپ کاتلر در ارمنستان
نوشته شده توسط مهرداد رکنی نژاد / تبلیغ سیتی در ۶:۴۱ ب.ظ – 6:41 ب.ظ - 1,004 بازدید
صحبت خود را با تاریخچه علم بازاریابی و فروش آغاز میکنم. میخواهیم ببینیم فروش چه تاریخچهای دارد؟ تاریخ بازاریابی با فروش آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. گروه خاصی از افراد شروع به انجام این کار خاص کردند، بنابراین بازاریابها دست به کار شده و کاری کردند که فروش فروشندهها بیشتر و کسبوکارشان موفقتر شود.
سلام
اگه دوستانی مطالب درسی رو ندارن از لینک زیر استفاده کنند.
تنها فایلی که نیست فایل آقای آزاد می باشد
نام درس | روز | تاریخ | ساعت |
مدیریت تحول | چهارشنبه | 90/10/28 | 10:30 |
برنامه ریزی استراتژیک | پنجشنبه | 90/10/29 | 13 |
مسائل جاری مدیریت | پنجشنبه | 90/11/6 | 13 |
سازمان استراتژی محور | شنبه | 90/11/8 | 8 |